Korosztály: 11-15
Időtartam: 90 perc

Ages:
11-15

Lesson duration:
90 minutes

A Robotics and Software Engineering (R&SE) tanfolyam professzionális mérnöki szempontból vizsgálja a robotika világát. A programozási megoldások hangsúlyozásával hallgatóink kifinomultabb robotokat hoznak létre. Ez ösztönzi a természettudomány, a technológia, a gépés szoftvertervezés, valamint a matematika (STEM) átfogó elsajátítását.

A robotika valós életben szimulálja az iparban létező komplex mérnöki kihívásokat. Az R&SE építő program arra ösztönzi a hallgatókat, hogy használják kritikai gondolkodásukat és a csapatmunka szellemében dolgozzanak. Miközben a diákok a robotokon dolgoznak, valami ennél is csodálatosabb dolog születik meg, amit csapatszellemnek és összetartozásnak neveznek. A program az egyetemen is tanított mérnöki elveken alapul. A diákok a program elvégzésével megfelelnek az ipari világ elvárásainak. A résztvevők a LEGO® EV3 programozó szoftver használatával oldják meg a kihívást jelentő mérnöki feladatokat. Ez a program lehetővé teszi számukra a robotjukat működtető kódok létrehozását és implementálását.

Robotics tanterv

A Young Engineersnél hiszünk a spirális tanulási technika erejében. Ezen módszer alapján minden egyes foglalkozás az előző program tantervére épít. Mindig ösztönözzük az újonnan érkezőket és újratervezzük az órákat, hogy mindenkinek lehetősége legyen felzárkózni. Az R&SE a gépészeti és szoftverfejlesztési készségek széles skáláját fejleszti. A RoboBricks programunkban levont tanulságok mellett az R&SE résztvevői parancsokat, feltételeket, ciklusokat, tervezési módszereket, dinamikus programozást, alkalmazott matematikát és operátorokat tanulnak.

Robotics céljai

  • Az eljárási, logikai és algoritmikus gondolkodás fejlesztése
  • A programtervezés képességeinek bővítése
  • A bonyolult mérnöki kihívások megoldására mechanikai és programozási megoldások
  • együttes felhasználásának ösztönzése
  • A program-mechanikus optimalizálási problémák elősegítése
  • A matematikai feldolgozás fejlesztése
  • Az időbeosztás és a csapatépítés képességek fejlesztése
  • A kritikus és kreatív gondolkodás bővítése
  • Információs rendszer és médiaműveltség elsajátítása

Robotics modelljei

  • Vidámpark modellek
  • Nehéz építőipari gépek
  • Járművek
  • Robotok, melyek komplex küldetések végrehajtására képesek
  • Elektronikai eszközök és játékok